Digital Campaign Manager

Omschrijving

Traffic4u, onderdeel van IPG Mediabrands en hét online performance bureau van Nederland, is op zoek naar toptalent!  Wij willen talent kennen en binden aan onze organisatie met groeikansen, opleidingsmogelijkheden en goede arbeidsvoorwaarden. Wij bieden je een platform met specialistische kennis en zelf ontwikkelde technologieën zodat jij kunt shinen bij onze klanten en onze klanten helpt om online succesvol te zijn! Wij zijn op zoek naar een Digital Campaign Manager!

 

Taken en verantwoordelijkheden

 Jij

– Zorgt samen met de Digital Director voor een geïntegreerd digital media advies

– Brengt alle specialisten samen vanaf briefing, brengt input samen en stuurt specialisten aan op klantniveau gedurende de campagne

– Houdt regie op alle werkzaamheden intern (planningen, deliverables, timings, budgetten etc.) en extern (bureaus en klant)

– Zorgt voor een intensieve samenwerking met het klantenteam, de klant en hun (creatieve) bureaus om zo altijd ‘op de bal te zitten’

– Is verantwoordelijk voor het commercieel succes van campagnes

– Is eerste aanspreekpunt voor de klant op campagne niveau

– Zorgt voor onderbouwde rapportages en evaluaties en voor geïntegreerd advies op gebied van optimalisatie; spart met Digital Director over upsell en kansen bij klant

– Geeft sturing op efficiënt proces (uren, spend etc.) en heeft een foutloze administratie op het geheel

– Kan een zelfstandig klantadvies formuleren en presenteren vanuit de doelstellingen bij klant

– Signaleert behoeften bij klanten en vertaalt deze in kansen (upsell, cross sell) en werkt deze uit in een proactief advies

– Geeft een proactieve sturing richting klanten op campagnes en always on

– Doet verbetervoorstellen m.b.t. proces, organisatie en samenwerking (intern)

– Kent de mogelijkheden, bijdragen en inzet van de verschillende kanalen

– Aangrijpen van trends/ontwikkelingen en omzetten in kansen voor klanten

 

RELATIES

Intern

– Mediabrands Digital en Initiative, specialisten

– Mediabrands’ NL agencies’ digital consultants en directors

– Mediabrands’ NL agencies’ communications directors en client leads

Extern

Klanten en prospects

Exploitanten

Technologie- en mediapartners

 

Jij past binnen onze jonge en dynamische organisatie en hebt een grote passie voor online marketing. Het is voor jou een uitdaging om op basis van een goede analyse een commercieel advies aan je klant te presenteren; dit doe jij, van nature, op enthousiaste wijze met passie voor je vak en betrokkenheid bij de klant.

 

Wij bieden jou naast werken in een hecht team en een uitdagende klantportfolio kennen wij leuke extra’s zoals een gezellige personeelsvereniging. Uiteraard sta je bij ons niet stil en zullen we aandacht besteden aan je persoonlijke ontwikkeling en groei. Om je functie goed uit te kunnen oefenen bieden we je een laptop en een telefoon aan. Het salaris is passend bij je ervaring en uiteraard marktconform.


Vereisten

Jij 

– Hebt minimaal 3 jaar werkervaring als specialist, (digital) campagnemanager of online marketeer

– Continue op zoek naar vernieuwing, verbetering en is pro actief met adviezen intern en extern

– Zorgt voor een foutloze campagne set up en management, zowel op inhoud als op proces

– Doorziet kansen en mogelijkheden en weet deze om te zetten in advies

– Bent op de hoogte van de laatste trends en ontwikkelingen

– Brengt specialisten samen, weet hoe het beste uit een team te halen

– Bent resultaatgericht en analytisch

– Zorgt voor verandering, vernieuwing en verbetering

– Hebt zelfkennis: geeft en ontvangt opbouwende feedback

– Natuurlijke nieuwsgierigheid naar nieuwe oplossingen en verbeteringen voor de klant, zowel campagne inhoudelijks als procesmatig

– Hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal / An excellent command of Dutch 


Doorgroei: Digital Director / Online Marketeer


Geinteresseerd? Bel +31 20 799 30 00 Of mail Saskia!